Lättlästa mysterier. Cirkusdeckarna och klassrumsmysteriet
Inbunden
Uppläsare: {{selectedProduct.Reader}}
Förväntas skickas under v.{{selectedProduct.ReleaseWeek}}
Förväntas skickas under v.{{selectedProduct.ReleaseWeek}}
Roligt, spännande och fartfyllt för nybörjarläsarna!
Cirkus Pommery ska uppträda på en skolgård. På natten har någon gjort inbrott i skolan! Men ingenting är stulet. Vad är det som pågår? En mystisk figur syns till när det har mörknat … Kaspar och Katinka måste lösa gåtan. Ett riktigt klurigt fall för cirkusdeckarna! Fina färgillustrationer på varje uppslag.
- {{info.Text}} {{info.Value}} {{info.Value}}
Dan Höjer
Den ständigt populäre författaren Dan Höjer har skrivit över 70 barn- och ungdomsböcker, allt från spökhistorier till fakta och äventyr. Dessutom har han skrivit flera vuxenböcker om bland annat adoption. Han gör författarbesök i skolor då han framför såväl berättelser som sång. Mest känd för slukarpubliken är han med deckarserien för låg- och mellanstadiebarn: Cirkusdeckarna! Den finns nu också som lättläst serie för yngre nybörjarläsare. Dan Höjer ligger dessutom bakom den spännande Indiana Jones-inspirerade serien Arkeologdeckarna. Han har skrivit över 100 böcker som sålts i över 800 000 exemplar!
Roligt, spännande och fartfyllt för nybörjarläsarna!
Cirkus Pommery ska uppträda på en skolgård. På natten har någon gjort inbrott i skolan! Men ingenting är stulet. Vad är det som pågår? En mystisk figur syns till när det har mörknat … Kaspar och Katinka måste lösa gåtan. Ett riktigt klurigt fall för cirkusdeckarna! Fina färgillustrationer på varje uppslag.
- {{info.Text}} {{info.Value}} {{info.Value}}
Den ständigt populäre författaren Dan Höjer har skrivit över 70 barn- och ungdomsböcker, allt från spökhistorier till fakta och äventyr. Dessutom har han skrivit flera vuxenböcker om bland annat adoption. Han gör författarbesök i skolor då han framför såväl berättelser som sång. Mest känd för slukarpubliken är han med deckarserien för låg- och mellanstadiebarn: Cirkusdeckarna! Den finns nu också som lättläst serie för yngre nybörjarläsare. Dan Höjer ligger dessutom bakom den spännande Indiana Jones-inspirerade serien Arkeologdeckarna. Han har skrivit över 100 böcker som sålts i över 800 000 exemplar!